Om oss

Øivind Overn startet opp Trafikkskolen for første gang i Nittedal i 1980. Den gang var det Øivind Overn som drev kjøreskolen. Skolen hadde den gangen teorilokale i kjelleren av et privathus ved Huseby ved Rotnes. Senere flyttet skolen ned til 7-eleven bygget. I 1990 var Arne Egil Overn ferdig utdannet ved Trafikklærerskolen i Stjørdal og begynte dermed sammen med sin far.

I 1991 flyttet skolen ned til Slattum ved Prix bygget. Samtidig da byttet skolen navn fra Øivind Overn Trafikkskole til Nittedal Trafikkskole hvor Arne Egil ble eier av skolen og Øivind ble daglig leder. November 1999 flyttet skolen opp til et helt nytt senter i byggda, Mo. I slutten av november 2001 ble Arne Egil medeier i en stor-skole med flere avdelinger. Arne Egil var da faglig leder ved avdelingen i Nittedal frem til mai 2011. Overn Trafikkskole startet opp igjen fra 15 aug. 2011 med Arne Egil som eier og faglig leder. Teorilokale har vi på Mølleparken i 3 etasje ved Rotnes.